Sunday, March 10, 2019

Een onvergeeflijke gebeurtenis - Lieve D.P.

Hier gaan we weer. Eerder vandaag kreeg ik een bericht van C, A, R, L, U, C en H, allemaal betrokken ouders en/of hulpverleners actief op Facbook. Lieve D. P. had weer een bericht gepost, met de vraag of ik op de hoogte was.

Lezen jullie even mee? Wat valt er op?

  1.  "Afschuwelijkste wat ik al meegemaakt heb" = een onvergeeflijke gebeurtenis. Waar hebben jullie dit nog gehoord?
  2. "Profiel van een overleden verstoten ouder laten annuleren? Iets wat NIET kan als je geen familie bent?"
    Ik heb geen idee wat ik daarmee te maken heb. Ik kan je wel vertellen dat ik als mede-beheerder verwijderd ben uit de groep Ouderverstoting in Vlaanderen. Waarom zou ik dan mezelf verwijderen en ook nog een het profiel van een overleden verstoten ouder laten annuleren, met als gevolg dat de groep nu geen beheerder meer heeft en dan verstoten ouders niet meer geholpen kunnen worden?????
  3. "Wraak"? Nogmaals: er is nu een groep zonder beheerder. Nee hoor, wat er echt gebeurd is, is dat iemand (om geen namen te noemen), de ex partner van Jo M. heeft benaderd en via die weg mijzelf heeft laten verwijderen, oh ja, ook nog de moderator en nog een 2 tal leden. Leden waarmee ik zogezegd een bijeenkomst heb georganiseerd. Een bijeenkomst met ongeveer een kleine 20 tal deelnemers.... Jaloers?
  4. "Hij die het meeste over narcisme praat is de allergrootste narcist ter wereld".... eigenlijk wordt mijn blog 1 grote quiz op deze manier... klik hier voor de antwoorden
Het wordt alleen nog beter, lees hieronder rustig verder:


Wie is er op 06/03/2019 lid geworden van de groep Ouderverstoting in Vlaanderen?
Inderdaad Lieve D.P.. Wanneer ben ik verwijderd als beheerder: op 07/03/2019.

"Het is uiterst belangrijk dat we discreet met dit onderwerp omgaan, ik vertrouw jou en jij mij, ok?"


En wat doet men vervolgens als men geen gelijk krijgt: iemand blokkeren en hopla, op weg naar het volgende: te manipuleren slachtoffer.... OOK U BENT GEWAARSCHUWD

No comments:

Post a Comment