Monday, December 24, 2018

Prettige kerstdagen en een voorspoedig 2019



Mag ik iedereen prettige kerstdagen en een voorspoedig, gezond en vredevol 2019 wensen.
Ook al is deze periode voor velen van ons geen leuke periode waar we onze dierbare kinderen vaak moeten missen, toch is het belangrijk om voor jezelf goede voornemens te maken!

2018 was voor mij een jaar met:
  • Meer dan 98.000 blog bezoekers,
  • 21 permanente volgers,
  • 122 artikels over ouderverstoting,
  • 2 media artikels,
  • Vooruitgang op het vlak van ouderverstoting, traag maar zeker,
Recent heb ik beslist om in 2019 een uitdaging aan te gaan, samen met PASG; hou mijn blog zeker in het oog!


Tussen kerst en nieuwjaar neem ik een weekje vrij, vanaf 2019; lees je hier opnieuw interessante artikels over ouderverstoting.

Mailen kan steeds op: ouderverstoting@jato.be

No comments:

Post a Comment