Tuesday, August 22, 2017

Een emotionele getuigenis van een mama - verandering is nodig!


Ik geloof allang niet meer dat de heren en vrouwen ambtenaren op justitie (in Leuven) zich zullen aanpassen aan deze verschrikkelijke realiteit van ouderverstoting.  Ook ministers verschuilen zich achter de scheiding der machten; ze  kunnen "niet ingrijpen in private dossiers".

Ik heb 4 jaar mijn kinderen niet kunnen zien, politie kan niets doen, alle PVs worden geseponeerd, Raadkamer heeft hem niet veroordeeld, en de jeugdrechter deed meer dan een jaar over om tot een vonnis te komen, waarbij uiteindelijk werd bepaald dat ik mijn jongste kind van 17 jaar dan nog enkel in een ontmoetingsruimte tss babyspeelgoed mocht zien (alsof IK een crimineel was!!) ...en dat bleef dus duren nog voor enkele maanden. Mijn kind en ik huilden van blijdschap als we elkaar terugzagen!  Dan was het kind 18 jaar en was het vonnis dus niet meer van toepassing. En had mijn kind opnieuw geen keuze meer om mij te zien, want hij woont bij zijn vader, omdat de rechter dit zo bepaalde. 3 van mijn kinderen hebben geen hoger diploma, als gevolg van al deze nonsens. En dat terwijl ze goede studenten waren...maar moeder weg, en vader kijkt niet naar hen om, en...alcohol en verkeerde vrienden...en dus geen studieresultaten meer...En moeder ondertussen maar betalen...waarbij zelfs alimentatiegeld gevorderd werd op basis van een inschrijvingsfactuur van hogeschool, terwijl - toen ik de hogeschool daarover belde - bleek dat dat inschrijvingsgeld al lang teruggestort was, omdat hij niet op school was...de inschrijving was "voor de schijn" (om toch geld van mij te kunnen eisen) !!

En dat terwijl ik als slachtoffer van partnergeweld al onterecht uit de gezinswoning was gezet, terwijl de rechter de medische attesten minimaliseerde en vond dat er "twijfel" was, omdat een NIET-behandelend arts uit Leuven,die behandelend arts is van de labiele dader) op vraag van de advocate van de dader een medisch advies gaf over MIJN toestand en "niet kon bevestigen of de verwondingen het gevolg waren van geweld"...Dat er 3 medische attesten waren van MIJN arts, die MIJ behandeld had voor het geweld, daar maakte de rechter zich niet zo druk om...Prof.Dr. had blijkbaar meer belang dan mijn normale huisarts....
En dan doet de advocate van de dader volgens de Stafhouder toch geen foute deontologie...??????????????????????
Dus, als de vrederechter en de rechter eerste aanleg al eigen (verkeerde !) medische conclusies gaan maken, op basis van VALSE stukken, die op vraag van die ADVOCATE werden opgemaakt en die bovendien de Wet op de Privacy en Wet op Patientengegevens overtreden hebben, en dat allemaal opdat die zelfde advocate zou kunnen bekomen dat niet de dader, maar het SLACHTOFFER uit de gezinswoning en dus van de kinderen wordt verwijderd, dan is het SLACHTOFFER 3x gestraft : 1 keer door de dader via het geweld, 2de keer door de rechtbank die haar en de kinderen geen bescherming biedt en het huis uitzet ZONDER REDEN, en 3de keer dat de dader het slachtoffer nu NOG EENS kan straffen waar het het diepst treft : als goede moeder je eigen kinderen niet meer mogen zien. En je kan er NIETS, NIETS tegen beginnen...

Men zegge het voort : in Leuven viert ONRECHT en CORRUPTIE hoogtij !
Valsheid in geschrifte, geseponeerd.  Partnergeweld, geseponeerd. Ouderverstoting, geseponeerd. Overtreding privacywetgeving, geseponeerd. Procedure voor Raadkamer : geen vervolging.


En niemand die de advocate of dokter in kwestie kan veroordelen, want ze worden beschermd door hun "Orde".

IK GELOOF NIET MEER IN EEN EERLIJKE JUSTITIE. Ik ben een gebroken moeder.

Mijn kinderen zijn nu allen 20-ers en 30-ers, verloven zich, trouwen en krijgen hun eigen kind.  NU nemen zij weer terug contact met mij op en zeggen dat ze al die tijd NIET DURFDEN in te gaan tegen hun vader, dat ze NIET DURFDEN contact met mij te hebben. Dat ze VERPLICHT werden de volledige familie van mama te verstoten (wij hebben zelfs brieven van hen ontvangen, met voorwaarden, met dreigementen.  Vliegtickets van vakantie met oma en opa werden gescheurd teruggestuurd... ).Mijn kinderen zeggen nu dat ze hun jeugd gemist hebben; dat ze alle mooie familiemomenten gemist hebben.  Wij hebben hier allemaal een levenslang trauma aan overgehouden.

Dank u wel, rechters van Leuven voor het "belang van mijn kinderen" gezorgd te hebben;zij zijn er DIEP geschonden en zonder diploma uitgekomen, dankzij uw vonnissen...Mooie advocate die daar rondloopt, mooie KUL professor...

Dat diezelfde advocate (!!) ook NU nog tijdens de vereffeningsprocedure voor de rechtbank, opnieuw DURFT aan te halen dat er géén partnergeweld was, dat er géén valsheid in geschrifte was, want dat ik toch geen bewijs van veroordeling kan geven...dat maakt het voor mij BIJZONDER pijnlijk ! 
Ik geloof in karma. Een boemerang keert terug...

Ik wil geen informatievergaderingen zien, ik wil verandering bij de politiek zien, bij justitie capabele mensen zien die RECHTVAARDIG zijn en de ROTTE appels er vierkant uitgooien ! Gedaan met "Orde" die zijn eigen leden controleert, en die niet openbaar zijn (dus ze worden beschermd) ; er moet een ONAFHANKELIJK orgaan zijn waar je als slachtoffer van dergelijke toestanden met hun "lid" terecht kan, zodat er STRAFTRECHTERLIJK TEGEN HEN kan opgetreden worden.
Zowel Orde van Geneesheren, als Orde van Advocaten treffen hier schuld.

Maar ik heb nog geen één politicus gevonden die het aandurft deze achterbakse bastions in vraag te stellen...ze worden allemaal monddood gemaakt...er zit daar gewoon téveel macht...zij staan BOVEN de wet...

Wie als ouder (of dit nu een vader of een moeder is, voor beiden is dit bijzonder traumatisch) het slachtoffer wordt van ouderverstoting, wil geen "informatie", maar wil VERANDERING in JUSTITIE !


Ik wil het uitSCHREEUWEN hoeveel onrecht mij en mijn kinderen is aangedaan !

Enkel samen maken we het verschil: ouderverstoting@jato.be

No comments:

Post a Comment